Produkten har lagts i din varukorg Visa varukorgenTill kassan
0 Produkter
Varukorg
Din webbläsare stöds ej. För bästa upplevelsen rekommenderas en nyare version eller en annan webbläsare.
För att ge dig bättre service använder vi cookies. Genom att fortsätta på sidan godkänner du vår användning av cookies.

Kundtjänst

Välkommen till vår kundtjänst. Vi hjälper dig att svara på dina frågor. Oavsett vad du funderar över kan vi hjälpa dig. Här nedanför kan du klicka dig vidare och läsa de vanligaste frågorna vi får, hur du handlar, vad som gäller för garantim, köpvillkor med mera.

Covid-19: Längre leveranstider än vanligt.

DHL har tyvärr längre leveranstider än vanligt. Vi räknar med att alla leveranser kan komma att försenas 1-3 dagar utöver ordinarie leveranstid. Det skickas fler paket än vanligt samt att sjukdomar hos DHL's personal kan förekomma. Vi gör vad vi kan för att skicka din beställning så fort vi kan.

 

Läs mer om:

För nya kunder

Köpvillkor

Säkerhet & Cookies

Support & Reklamation

Storköksservice

Nyheter

Om företaget

Prisgaranti

Referenskunder

 

 

Vanliga frågor:

När vi skickar din beställning får du ett ordererkännande på den angivna emailadressen. I det mailet kan du se sändningsnummer och en länk till att spåra godset.


Spåra ditt gods här: https://activetracing.dhl.com/

Är någon produkt som du beställt tillfälligt slut i lager eller en beställningsvara skickas din order när alla produkter kommit till oss för samlad leverans.

Har ditt paket blivit skadat under frakt ber vi dig att mejla vår kundservice med följande uppgifter:

  • En närbild på yttre emballaget, där adressetiketten med kollinumret är synlig.
  • Bild på både yttre och inre emballage (bubbelplast osv.).
  • Bilder som visar hur varan låg förpackad.
  • Öppna lådans flikar och ta ett kort rakt ner i lådan när allt inneremballage och innehåll ligger som det var packat vid leverans.
  • Bild på den trasiga varan.

    Tror du att produkten var skadad innan leverans, skicka ett mejl till kundservice med följande information:
  • Ordernummer
  • Produktnamn
  • Problembeskrivning
  • Hur och när problemet uppstod
  • Bild eller video som tydligt visar vad felet är
  • Bild där hela produkten syns
  • Serienummer (om det finns)

Om du har slängt kartongen till produkten kan du returnera din vara ändå efter att vi godkänt retur. Det sker dock en värdeminskning som bedöms från fall till fall. Minst 50%.

Vi kan manuellt ändra dina uppgifter åt dig på din order. Kontakta oss så hjälper vi dig. En förutsättning för att vi ska kunna ändra dina uppgifter är att din beställning inte hunnits skickas iväg. Skulle vi behöva göra en adressändring debiterar vi enligt DHLs taxa för ändringar av bokad transport.